Kiemelt termék

34.900 HUF



Webshop kereső

Ügyfélkapu



Szolgáltatások
Szervízszolgáltatások

Számítógépe meghibásodott, lelassult, esetleg modernebbre szeretné cserélni? Akkor Ön jó helyen jár! A Laptoptech.hu 16 éves tapasztalattal és különleges gépi háttérrel vállalja számítógépek, notebookok és más számítástechnikai eszközök javítását, bővítését. A Laptoptech.hu Toshiba gyári felhatalmazással bíró márkaszerviz. Vállaljuk Toshiba garanciális készülékek és minden egyéb gyártó garancián-túli javítását. Ha a javítás helyett inkább új készüléket vásárolna, úgy régi készülékének beszámításával a Toshiba modellek mellett más gyártók termékeiből is válogathat. Számítógépek mellett kiegészítők széles választékát is megtalálja nálunk.

 

Bevizsgálás

Garancián-túli javítások előtt saját fejlesztésű tesztrendszerünkkel a gép szétszedése és a merevlemez tartalmának megváltoztatása nélkül végezzük el a számítógép főbb hardveregységeinek vizsgálatát. A ritkán jelentkező hibák felderítésére többórás u.n. "stressztesztnek" vetjük alá gépeket. A bevizsgálást követően pontos árajánlatot adunk a javításra, mely tartalmazza a szükséges alkatrészek árát is.

 

Javítás

Részegységcserét igénylő garanciális javításhoz közvetlenül a Toshiba központi raktárából rendeljük meg a szükséges alkatrészeket, így a javítások többségét 2-3 napon belül befejezzük. A garanciális javításon túl, amennyiben lehetséges, külön térítés mellett biztosítjuk az adatok átmentését más adathordozóra.

 

A garancián-túli javításokat igyekszünk a lehető legalacsonyabb költségek mellett elvégezni, így például ha lehet, nem cseréljük az alaplapot, hanem alkatrészszintű javítást végzünk, melyhez a szükséges alkatrészt távol keleti partnerünktől szerezzük be. A nagy bonyolultságú BGA alkatrészek cseréjét saját műhelyünkben végezzük a legkorszerűbb gépek segítségével. A legjobb minőség biztosítása érdekében nem használjuk az u.n. golyózási technikát, hanem új alkatrészt építünk be, így a beépített alkatrészre és az elvégzett munkára 3 hónap garanciát adunk. A garancia természetesen csak az azonos pozícióban jelentkező hibára vonatkozik.

 

Vírusirtás

Ha úgy érzi, hogy számítógépe érthetetlenül viselkedik, újraindul, vagy a megszokott funkciók nem mindegyike érhető el, esetleg hirtelen lelassult, nagy valószínűséggel vírusfertőzés áldozatául esett. Szervizünk vállalja számítógépének vírusellenőrzését, és ha kell, vírusmentesítését is.

 

Szoftvertelepítés

Üzletünkben a hardverek mellett jogtiszta szoftvereket is vásárolhat, melyek telepítését is vállaljuk. Ha számítógépén az operációs-rendszer, vagy valamelyik program újratelepítésére van szükség, akkor szervizünk a telepítést is elvégzi, de csak a jogtiszta használat igazolása után.

 

Bővítés

Ha számítógépének kapacitásával nem elégedett, akkor hozza be szervizünkbe, megvizsgáljuk a bővítési lehetőségeket és árajánlatot adunk az optimális konfiguráció kiépítésére.

 

Hibabejelentés, be- és kiszállítás

A Toshiba készülékek tulajdonosai meghibásodás esetén hívhatják szervizünket(+361 392-0783),illetve boltunkat(+361 225-7566), ahol munkanapokon 14-17 óráig várják a felhasználók notebookokkal vagy kiegészítőkkel kapcsolatos hívását a szakértő munkatársak.  A cég szakembereivel továbbá az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. email-címen is felvehetik a kapcsolatot.

2010 végétől elindult a Toshiba "Pick-up and return" szolgáltatása is, ami ingyenes, Magyarországon háztól-házig történő szállítással kiegészített garanciát jelent, vagyis az országon belül ingyenesen szállítjuk a javításra szoruló eszközöket, de a felhasználók akár személyesen is be tudják hozni azokat Bocskai úti szervizünkbe, mely a javítási időt pár nappal lerövidíti. A "Pick-up and return" szolgáltatási igényét bejelentheti akár szervizünknél, akár a Toshiba Call Center fenti telefonszámán és kérheti az ingyenes be- és kiszállítást a szervizben történő javításhoz.

Garancián-túli javításokhoz is igénybe veheti a futárszolgálattal történő be- és kiszállítást, vagy a javítandó készüléket személyesen is behozhatja  szervizünkbe, így készüléke javítását a lehető legkényelmesebb módon intézheti. Hívja szervizünket a részletekért!

 

Garancia

A használt termékekre terméktől függően 3-6 hónap garanciát vállalunk!

 

Szállítási díj

A Webshopban kapható termékek utánvéttel történő kiszállítási díja országon belül egységesen 1700 Ft.

 

Laptoptech Notebook Garanciakiterjesztés

Mit kell tennie, ha készüléke garanciája egy évig tart, de hosszabb ideig szeretné, a garancia biztonságát élvezni?

A megoldás: a Laptoptech Kft. által biztosított garanciakiterjesztés, amely a vásárlás napjától számított 12 hónapig megvásárolható az általunk egy éves garanciával értékesített készülékekhez.

 

SZOLGÁLTATÁS LEÍRÁSA:

A jelen garanciakiterjesztés megvásárlásával, a Laptoptech kft. garancia-feltételeinek megfelelően Ön meghosszabbíthatja a notebook vásárláskor érvényes garanciáját, a megvásárolt szolgáltatásban feltüntetett időre.

A szolgáltatás kizárólag a Laptoptech Kft. által értékesített termékekre érvényes.

A meghosszabbított garanciális időszak alatt előforduló meghibásodás esetén, juttassa el a készülékét a Laptoptech Kft. szervizébe, vagy átvevőpontjába. A termék javítása során felmerülő alkatrész- és munkadíjköltség a Laptoptech Kft.-t terheli, így nem kell tartania a költséges meghibásodásoktól.

A jelen feltételek kiegészítik a vásárláskor adott feltételeit; ellentmondás esetén az előbbiek érvényesek.

 

A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE:

A szolgáltatás igénybevételéhez lépjen kapcsolatba a Laptoptech Kft. szervizével. A kapcsolatfelvételi információkat a következő webhelyeken találja: http://www.laptoptech.hu

A meghibásodás és a szükséges alkatrészek hatékony meghatározásához készüljön fel arra, hogy megadja munkatársunknak a szóban forgó hiba lehetőség szerinti legpontosabb leírását.

Amennyiben a szerviz az elmondottak alapján hardverhibát állapít meg, minden hibásként azonosított részegységet el kell küldeni a szervizközpontnak. Amennyiben a termékhez jár az el- és visszaszállítással járó szolgáltatás, a Laptoptech Kft. intézkedik a hibás egység elszállításáról, javításáról és az azt követő visszaszállításáról. Ebben az esetben a Laptoptech Kft. magára vállalja a javítás, a logisztika és a biztosítás minden költségét.

Bármely szolgáltatási igény elfogadása előtt a Laptoptech Kft. fenntartja a jogot a vásárlásról szóló bizonylat (számla, garancia jegy) ellenőrzésére, amelyen a típusnak és a sorozatszámnak egyeznie kell a hibás egység azonos adataival.

 

A VEVŐ KÖTELEZETTSÉGEI:

Mielőtt garanciaigény miatt visszajuttatja a terméket a szervizhez, gondoskodjon arról, hogy a terméken tárolt összes adatról készüljön biztonsági másolat. Távolítson el a termékről minden bizalmas, szerzői jogvédelem alá tartozó vagy személyes adatot és információt, mert a Laptoptech Kft. nem felel semmilyen a terméken maradt program, vagy adat elveszéséért.

Laptoptech Kft. nem tehető felelőssé a meghibásodás miatti nyereségkiesésekért vagy bármilyen következményes kárért, adatvesztésért, szoftverek elvesztéséért vagy a szoftverek újrakonfigurálásának költségeiért.

 

ALKATRÉSZEK ÉS ALAPANYAGOK:

Laptoptech Kft. a szolgáltatás teljes időtartama alatt, saját döntése szerint díjmentesen megjavítja vagy kicseréli a terméket, illetve új vagy felújított alkatrészre cseréli a garancia hatálya alá tartozó alkatrészeket, az akkumulátor kivételével. Az alkatrész jellegéből adódóan, az akkumulátorok gyártási és anyaghiba mentességére vonatkozó garancia maximális időtartama a vásárlástól számított tizenkét (12) hónap, függetlenül a normál garancián felül vásárolt vagy kínált esetleges kiterjesztéstől vagy szolgáltatásoktól.

A jelen szolgáltatás feltételei mellett megjavított vagy kicserélt összes termékre és összetevőre a korábban érvényes garancia időszak fennmaradó részére vagy a csere időpontjától számított három hónapra érvényes garancia – a kettő közül a hosszabb – vonatkozik. A garancia feltételei mellett kicserélt minden termék és alkatrész a továbbiakban a Laptoptech Kft. tulajdonát képezi.

 

A SZOLGÁLTATÁSRA VONATKOZÓ KORLÁTOZÁSOK:

A szolgáltatás csak a javításhoz felhasznált alkatrészeket és a munkadíjat foglalja magába.

A szolgáltatás érvényét veszti amennyiben külső oknak, véletlen sérülésnek, nem megfelelő használatnak, szállításnak, elhasználódásnak, vírusoknak, nem a Laptoptech Kft. által biztosított összetevőknek és szoftvereknek, módosításnak, átalakításnak, nem megfelelő telepítésnek, nem megfelelő karbantartásnak, szoftverjavításnak vagy karbantartás hanyagolásnak tulajdonítható a meghibásodás vagy sérülés.

A szolgáltatás semmilyen szoftver meghibásodás esetére nem érvényes.

Ha a termék javítása olyan ok miatt válik szükségessé, amelyre a jelen szolgáltatás nem terjed ki, a Laptoptech Kft. fenntartja a jogot, hogy díjat számítson fel az alkatrészek, a munka és a költségek fejében.

A jelen szolgáltatás nem érvényes, ha a termék meghibásodása amiatt következett be, hogy annak szervizelését, karbantartását vagy javítását nem a Laptoptech Kft. végezte, vagy ha a termék azonosító címkéjét vagy sorozatszámát módosították vagy eltüntették.

Laptoptech Kft. fenntartja a jogot, hogy szolgáltatás elvégzéséhez alvállalkozót vonjon be.

A normál garanciára vonatkozó kivételek a jelen garanciabővítésre is érvényesek. A garancia feltételekre vonatkozó kivételekről a normál garanciának a termékhez mellékelt általános szerződési feltételeiben talál bővebb információt.

A garanciakiterjesztés vásárlásához csak a következő adatok szükségesek:

 

  • A készülék gyártója
  • A készülék modellszáma
  • A készülék típusa (pl.: notebook, netbook, stb.)
  • A készülék gyártási száma (serial number, S/no.)
  • A vásárlás dátuma
  • A vásárláskor kapott számla vagy blokk és ha van, garancialevél sorszáma
  • A gyártói garancia lejáratának napja 

 

A garanciakiterjesztés szolgáltatás nem kötődik tulajdonoshoz, készülékhez kötött, így azzal együtt továbbadható.

Javítás megkezdése a szervizbeérkezéstől számított két munkanapon belül, internetes állapotkövetéssel